Reklamní služby a sponzoring | LANO

Reklamní služby a sponzoring

Bez reklamy se dnes už neobejde téměř nikdo a nic. Reklama může propagovat cokoli – zboží, služby, společnost, značku, ale třeba i myšlenku. Cílem je dostat reklamní sdělení k tomu správnému příjemci a ovlivnit jeho rozhodnutí. Reklama využívá všech dostupných médií a možností, jimiž jsou například televizní vysílání, tisk, rádio, internet, sociální sítě, email, přímý prodej, billboardy, plakáty, oblečení, různé akce, ambasadorství a řada dalších. Jednou z forem reklamní komunikace je i sponzoring, který spojuje značku, produkt či ideu s třetí stranou.

LANO svým partnerům v oblasti reklamních služeb nabízí, zajišťuje a zprostředkovává:

  • účast sportovců na propagačních projektech partnera formou reklamního partnerství nebo sponzoringu
  • propagaci, prezentaci a reklamu v rámci kvalitních sportovních a kulturních akcí i společensky odpovědných projektů formou reklamního partnerství nebo sponzoringu
  • možnost generálního nebo titulárního partnerství akcí a projektů
  • ambasadorství sportovců a dalších osobností
  • zajištění mediálního prostoru v mainstreamových médiích (televize, rozhlas, tisk)
  • reklamu na webových stránkách a sociálních sítích LANO
  • reklamu na partnerských webových stránkách a sociálních sítích
  • organizaci exhibic, autogramiád, eventů a dalších propagačních akcí s účastí sportovců i dalších osobností
  • copywriting (tvorbu prezentačních, reklamních a marketingových textů)
  • výrobu reklamních a propagačních materiálů (tisková i elektronická prezentace)
  • tvorbu a výrobu televizních reklamních spotů a sponzorských vzkazů
  • tvorbu a výrobu propagačních videopořadů a televizních pořadů
  • tvorbu a výrobu spotů pro kina včetně DCP
  • reklamní, propagační a prezentační fotografie
  • přípravu výtvarných návrhů včetně loga apod.
  • mediální monitoring včetně údajů o sledovanosti TV pořadů dle metodiky ATO a poslechovosti rádií
  • kreativní a produkční podporu
  • přípravu mediaplánů
  • spolupráci na přípravě reklamních kampaní
  • návrhy reklamních kampaní, akcí a koncepcí včetně SWOT analýz, průzkumů cílových skupin atd.
  • vyhodnocování reklamních akcí a kampaní
  • kurzy mediální komunikace
  • odborné konzultace, poradenství, semináře a workshopy v oboru médií a marketingu

LANO má zřízenu Expertní skupinu pro média a marketing, která je odborným garantem této oblasti.

Kreativita je hrající si inteligence.
Albert Einstein