Reklamní služby a sponzoring
Bez reklamy se dnes už neobejde téměř nikdo a nic. Reklama může propagovat cokoli – zboží, služby, společnost, značku, ale třeba i myšlenku. Cílem je dostat reklamní sdělení k tomu správnému příjemci a ovlivnit jeho rozhodnutí. Reklama využívá všech dostupných médií a možností, jimiž jsou například televizní vysílání, tisk, rádio, internet, sociální sítě, email, přímý prodej, billboardy, plakáty, oblečení, různé akce, ambasadorství a řada dalších. Jednou z forem reklamní komunikace je i sponzoring, který spojuje značku, produkt či ideu s třetí stranou.
LANO svým partnerům v oblasti reklamních služeb nabízí, zajišťuje a zprostředkovává:
- účast sportovců na propagačních projektech partnera formou reklamního partnerství nebo sponzoringu
- propagaci, prezentaci a reklamu v rámci kvalitních sportovních a kulturních akcí i společensky odpovědných projektů formou reklamního partnerství nebo sponzoringu
- možnost generálního nebo titulárního partnerství akcí a projektů
- ambasadorství sportovců a dalších osobností
- zajištění mediálního prostoru v mainstreamových médiích (televize, rozhlas, tisk)
- reklamu na webových stránkách a sociálních sítích LANO
- reklamu na partnerských webových stránkách a sociálních sítích
- organizaci exhibic, autogramiád, eventů a dalších propagačních akcí s účastí sportovců i dalších osobností
- copywriting (tvorbu prezentačních, reklamních a marketingových textů)
- výrobu reklamních a propagačních materiálů (tisková i elektronická prezentace)
- tvorbu a výrobu televizních reklamních spotů a sponzorských vzkazů
- tvorbu a výrobu propagačních videopořadů a televizních pořadů
- tvorbu a výrobu spotů pro kina včetně DCP
- reklamní, propagační a prezentační fotografie
- přípravu výtvarných návrhů včetně loga apod.
- mediální monitoring včetně údajů o sledovanosti TV pořadů dle metodiky ATO a poslechovosti rádií
- kreativní a produkční podporu
- přípravu mediaplánů
- spolupráci na přípravě reklamních kampaní
- návrhy reklamních kampaní, akcí a koncepcí včetně SWOT analýz, průzkumů cílových skupin atd.
- vyhodnocování reklamních akcí a kampaní
- kurzy mediální komunikace
- odborné konzultace, poradenství, semináře a workshopy v oboru médií a marketingu
LANO má zřízenu Expertní skupinu pro média a marketing, která je odborným garantem této oblasti.
Kreativita je hrající si inteligence.