Media – marketing | LANO

Media – marketing

Aby měly sportovní výsledky marketingovou hodnotu, musí se o nich dozvědět i lidé mimo sportovní komunitu. Pokud sportovec nebo jeho rodiče nechtějí být pouze prosebníky o almužnu od spřáteleného sponzora, ale přínosným subjektem pro reklamní partnery, musí jim nabídnout zajímavé a hodnotné plnění. Tím je zejména prezentace a propagace v mainstreamových médiích i na sociálních sítích, která spojuje reklamního partnera s výkony, výsledky i příběhy sportovce. Rodiče jsou součástí těchto příběhů, v jejichž zájmu také je, aby potomci měli zajištěny ty nejlepší podmínky.

LANO v oblasti médií a marketingu sportovcům i jejich rodičům zajišťuje a zprostředkovává:

  • mediální servis (tiskové zprávy, články, avíza atd.)
  • zajištění mediálního prostoru v mainstreamových médiích (televize, rozhlas, tisk)
  • prezentaci na partnerských webových stránkách a sociálních sítích
  • organizaci tiskových konferencí
  • organizaci exhibic, autogramiád a dalších propagačních akcí
  • copywriting (tvorbu prezentačních, reklamních a marketingových textů)
  • výrobu propagačních a prezentačních materiálů (tisková i elektronická prezentace)
  • tvorbu a výrobu videopořadů a televizních pořadů
  • propagační, prezentační a reklamní fotografie
  • mediální monitoring včetně údajů o sledovanosti TV pořadů a poslechovosti rádií
  • kreativní a produkční podporu
  • zpracování mediální a marketingové strategie při získávání nových reklamních partnerů a sponzorů
  • přípravu mediaplánů
  • komplexní management včetně zastupování sportovců s výjimkou hráčů
  • kurzy mediální komunikace
  • odborné konzultace, poradenství, semináře a workshopy v oboru médií a marketingu

LANO má zřízenu Expertní skupinu pro média a marketing, která je odborným garantem této oblasti.

Sociální média jsou jako sex v pubertě. Každý to chce dělat, nikdo pořádně neví jak, a když dojde konečně na věc, všichni jsou zklamaní, že to nebylo lepší.
Avinash Kaushik