Media – marketing
Vztah mezi odborným výkladem a mainstreamovými i komunitními médii je často komplikovaný. Zkreslená intepretace vědeckých výsledků může v lepším případě snížit jejich využitelnost a veřejné přijetí, v tom horším napáchat škody na zdraví či výkonnosti sportovců. Aby se však tyto výsledky dostaly k veřejnosti, musí je média prezentovat. A to, aby se zhodnotil marketingový potenciál takové prezentace, vyžaduje často stejnou míru erudice a úsilí, jako sama cesta k prezentovaným výsledkům.
LANO v oblasti médií a marketingu oborovým specialistům zajišťuje a zprostředkovává:
- mediální servis (tiskové zprávy, články, avíza atd.)
- zajištění mediálního prostoru v mainstreamových médiích (televize, rozhlas, tisk)
- prezentaci na partnerských webových stránkách a sociálních sítích
- organizaci tiskových konferencí
- organizaci autogramiád, prezentací a dalších propagačních akcí
- copywriting (tvorbu prezentačních, reklamních a marketingových textů)
- výrobu propagačních a prezentačních materiálů (tisková i elektronická prezentace)
- tvorbu a výrobu videopořadů a televizních pořadů
- propagační, prezentační a reklamní fotografie
- mediální monitoring včetně údajů o sledovanosti TV pořadů a poslechovosti rádií
- kreativní a produkční podporu
- zpracování mediální a marketingové strategie při získávání nových reklamních partnerů a sponzorů
- přípravu mediaplánů
- komplexní management včetně zastupování
- kurzy mediální komunikace
- odborné konzultace, poradenství, semináře a workshopy v oboru médií a marketingu
LANO má zřízenu Expertní skupinu pro média a marketing, která je odborným garantem této oblasti.
Zvláštní na tom vašem světě je, že stačí zpracovat média a ta z vás mohou udělat kohokoli. Třeba z úplného trouby významného politika, to u vás v Čechách už patří k tradicím.