Media – marketing | LANO

Media – marketing

Vztah mezi odborným výkladem a mainstreamovými i komunitními médii je často komplikovaný. Zkreslená intepretace vědeckých výsledků může v lepším případě snížit jejich využitelnost a veřejné přijetí, v tom horším napáchat škody na zdraví či výkonnosti sportovců. Aby se však tyto výsledky dostaly k veřejnosti, musí je média prezentovat. A to, aby se zhodnotil marketingový potenciál takové prezentace, vyžaduje často stejnou míru erudice a úsilí, jako sama cesta k prezentovaným výsledkům.

LANO v oblasti médií a marketingu oborovým specialistům zajišťuje a zprostředkovává:

  • mediální servis (tiskové zprávy, články, avíza atd.)
  • zajištění mediálního prostoru v mainstreamových médiích (televize, rozhlas, tisk)
  • prezentaci na partnerských webových stránkách a sociálních sítích
  • organizaci tiskových konferencí
  • organizaci autogramiád, prezentací a dalších propagačních akcí
  • copywriting (tvorbu prezentačních, reklamních a marketingových textů)
  • výrobu propagačních a prezentačních materiálů (tisková i elektronická prezentace)
  • tvorbu a výrobu videopořadů a televizních pořadů
  • propagační, prezentační a reklamní fotografie
  • mediální monitoring včetně údajů o sledovanosti TV pořadů a poslechovosti rádií
  • kreativní a produkční podporu
  • zpracování mediální a marketingové strategie při získávání nových reklamních partnerů a sponzorů
  • přípravu mediaplánů
  • komplexní management včetně zastupování
  • kurzy mediální komunikace
  • odborné konzultace, poradenství, semináře a workshopy v oboru médií a marketingu

LANO má zřízenu Expertní skupinu pro média a marketing, která je odborným garantem této oblasti.

Zvláštní na tom vašem světě je, že stačí zpracovat média a ta z vás mohou udělat kohokoli. Třeba z úplného trouby významného politika, to u vás v Čechách už patří k tradicím.
Vítězslav Jareš