Zastupování expertů
Pro každého specialistu je optimální soustředit se pouze na vlastní odbornou činnost. Zastupovaní experti se nemusejí zabývat jednáním s nejrůznějšími organizacemi, vyhodnocováním často protichůdných požadavků, informací a smluv, řešením právních náležitostí, hlídáním termínů, nároků či plnění.
LANO zajišťuje komplexní služby v oblasti zastupování expertů včetně mediálního zastoupení ve vztahu ke sportovním organizacím, reklamním partnerům, mainstreamovým i komunitním médiím a dalším subjektům.
V rámci smlouvy o zastoupení experta LANO:
- zajišťuje běžnou komunikaci s příslušným sportovním svazem, dalšími národními i nadnárodními sportovními organizacemi, médii, reklamními partnery atd.
- hájí zájmy experta ve vztahu k uvedeným organizacím
- zastupuje experta při všech jednáních a akcích, kde to umožňují legislativní a právní předpisy
- zajišťuje kontrolu smluv uzavíraných expertem z hlediska legislativy a práva, vzájemného plnění, termínů, mediálních a marketingových práv atd.
- kontroluje dodržování termínů ze strany experta ve vztahu k organizacím, s nimiž spolupracuje
- kontroluje dodržování termínů ve vztahu k expertovi ze strany organizací, s nimiž spolupracuje
- kontroluje plnění smluvních závazků ze strany experta
- kontroluje plnění smluvních závazků ze strany smluvních partnerů experta
- kontroluje postupy a procesy realizované sportovními organizacemi a smluvními partnery ve vztahu k expertovi
- poskytuje expertovi informační, konzultační a poradenský servis a podporu při jednání s uvedenými organizacemi
- poskytuje konzultační a poradenský servis v rámci prezentace v mainstreamových médiích zejména v oblasti zajištění mediálního prostoru, mediální komunikace, prezentace reklamních partnerů a sponzorů, autorského práva atd.
Kromě základního zastoupení expertům nabízí LANO možnost navazující spolupráce v oblasti média/marketing formou komplexního managementu, zpracování mediální a marketingové strategie při získávání nových reklamních partnerů a sponzorů pro jejich projekty, týmy a organizace, zajištění mediálního prostoru, kreativní a produkční podpory, jednání o výhodnějších podmínkách se stávajícími partnery atd. – viz Media - marketing.