Media – marketing
Aby měly sportovní výsledky marketingovou hodnotu, musí se o nich dozvědět i lidé mimo sportovní komunitu. Pokud sportovec nechce být pouze prosebníkem o almužnu od spřáteleného sponzora, ale přínosným subjektem pro reklamní partnery, musí jim nabídnout zajímavé a hodnotné plnění. Tím je zejména prezentace a propagace v mainstreamových médiích i na sociálních sítích, která spojuje reklamního partnera s výkony, výsledky i příběhy sportovce. Trenér tyto příběhy nejen pomáhá vytvářet, ale v jeho zájmu navíc je, aby svěřenci měli zajištěny ty nejlepší podmínky a zároveň se mohli maximálně soustředit na vlastní sportovní činnost.
LANO v oblasti médií a marketingu trenérům i jejich svěřencům zajišťuje a zprostředkovává:
- mediální servis (tiskové zprávy, články, avíza atd.)
- zajištění mediálního prostoru v mainstreamových médiích (televize, rozhlas, tisk)
- prezentaci na partnerských webových stránkách a sociálních sítích
- organizaci tiskových konferencí
- organizaci exhibic, autogramiád a dalších propagačních akcí
- copywriting (tvorbu prezentačních, reklamních a marketingových textů)
- výrobu propagačních a prezentačních materiálů (tisková i elektronická prezentace)
- tvorbu a výrobu videopořadů a televizních pořadů
- propagační, prezentační a reklamní fotografie
- mediální monitoring včetně údajů o sledovanosti TV pořadů a poslechovosti rádií
- kreativní a produkční podporu
- zpracování mediální a marketingové strategie při získávání nových reklamních partnerů a sponzorů
- přípravu mediaplánů
- komplexní management včetně zastupování
- kurzy mediální komunikace
- odborné konzultace, poradenství, semináře a workshopy v oboru médií a marketingu
LANO má zřízenu Expertní skupinu pro média a marketing, která je odborným garantem této oblasti.