Zastupování trenérů | LANO

Zastupování trenérů

Pro každého trenéra je optimální soustředit se pouze na vlastní odbornou činnost. Zastupovaní trenéři se nemusejí zabývat jednáním s nejrůznějšími organizacemi, vyhodnocováním často protichůdných požadavků, informací a smluv, řešením právních náležitostí, hlídáním termínů, nároků či plnění.

LANO zajišťuje komplexní služby v oblasti zastupování trenérů včetně mediálního zastoupení ve vztahu ke sportovním organizacím, reklamním partnerům, mainstreamovým i komunitním médiím a dalším subjektům.

V rámci smlouvy o zastoupení trenéra LANO:

  • zajišťuje běžnou komunikaci s příslušným sportovním svazem, dalšími národními i nadnárodními sportovními organizacemi, médii, reklamními partnery atd.
  • hájí zájmy trenéra ve vztahu k uvedeným organizacím
  • zastupuje trenéra při všech jednáních a akcích, kde to umožňují legislativní a právní předpisy
  • zajišťuje kontrolu smluv uzavíraných trenérem z hlediska legislativy a práva, vzájemného plnění, termínů, mediálních a marketingových práv atd.
  • kontroluje dodržování termínů ze strany trenéra ve vztahu k organizacím, s nimiž spolupracuje
  • kontroluje dodržování termínů ve vztahu k trenérovi ze strany organizací, s nimiž spolupracuje
  • kontroluje plnění smluvních závazků ze strany trenéra
  • kontroluje plnění smluvních závazků ze strany smluvních partnerů trenéra
  • kontroluje postupy a procesy realizované sportovními organizacemi a smluvními partnery ve vztahu k trenérovi
  • poskytuje trenérovi informační, konzultační a poradenský servis a podporu při jednání s uvedenými organizacemi
  • poskytuje konzultační a poradenský servis v rámci prezentace v mainstreamových médiích zejména v oblasti zajištění mediálního prostoru, mediální komunikace, prezentace reklamních partnerů a sponzorů, autorského práva atd.

Kromě základního zastoupení trenérům nabízí LANO možnost navazující spolupráce v oblasti média/marketing formou komplexního managementu, zpracování mediální a marketingové strategie při získávání nových reklamních partnerů a sponzorů pro jejich svěřence, týmy a organizace, zajištění mediálního prostoru, kreativní a produkční podpory, jednání o výhodnějších podmínkách se stávajícími partnery atd. – viz Media - marketing.

Nejdrsnější na životě je, že člověk furt musí řešit problémy druhejch lidí.
Charles Bukowski